lørdag 17. januar 2009

En dag utenom det vanlige...

Idag skulle gullet vårt overnatte hos farmor og farfar. Hva skulle mamma og pappa ta seg til nå? Husker omtrent ikke hvordan hverdagslivet var uten unger. De første timene satt jeg bare og tenkte på om jeg hadde huska å pakket med alt gutten min trengte for et helt døgn borte fra mamma og pappa.... tenk hvis jeg hadde glemt kosebamsen eller lodotten,eller mye verre; SMOKKEN! Besteforeldrene bor jo tross alt TJUE minutter unna med bil! ;) Men etter å ha snakka med to-åringen vår, skjønte jeg at han hadde det som plommen i egget og var egentlig for opptatt til å prate mer med mammaen sin... Det er vel et godt tegn eller?...

Så var det bare å legge planer for dagen og utnytte den til det fulle.
Vi; jeg og sambo`n startet med å dra å se på salget på steen og strøm. Fant ikke noe der, så da bar det videre til sandvika storsenter... Er ikke så ofte man får sjansen til å shoppe når man har smårollinger. Men tror du jeg fant no når jeg først hadde muligheten OG når det attpåtil var salg? NOPE. sukk argh og ve... Men følte jeg MÅTTE kjøpe noe, og endte opp med en strikka genser fra HM. Billig, men om kvaliteten er noe særlig har jeg egentlig ikke noe stor tro på, da erfaringen min når det gjelder HM- klær sier det motsatte. Dessuten var det en helt ordinær genser, som jeg sikkert kunne funnet hvilken som helst annen dag på HM. Men nå hadde jeg iallefall kjøpt noe...

Var egentlig litt skuffa over at yndlingsbutikkene mine; mango og mexx og ricco vero ikke hadde noe som jeg likte verken i størrelse eller på salg... :/
Uansett; etter å ha tråla det store senteret var det på høy tid med kaffe og wienerbolle :) Shopping er faktisk trim det òg... Dog foretrekker det mye mer enn jogging. ;P

Etterpå dro vi på nudee på majorstua der vi spiste ett helt fortreffelig sushi/maki/sashimi-måltid! Yummi... Dit må jeg dra flere ganger... Fantastisk service og mat.

Til dessert ble det godis fra candy king, brus og popcorn på Colloseum kino :)
Filmen var Max Manus, og en av de bedre norske filmene jeg har sett på lenge...

Så nå er jeg mett, litt småkvalm av all godisen, men veeldig fornøyd!
Følte jeg fikk fullt utbytte av dagen. Det var kanskje ikke så dumt, da jeg har en følelse av at det blir lenge til neste gang...

Nå er det leggetid, men GUD hvor jeg savner gullet mitt! Blir deilig å hente han imorra tidlig, eh jeg tror vi sier utpå formiddagen engang jeg... ;) Natta!

2 kommentarer:

missy sa...

Høres ut som om dere brukte tiden godt iallfall! :) Jeg var også på Sandvika Storsenter her en dag, men i motsetning til deg fant jeg en hel masse på salg. Endte med to kjolekjøp på en butikk som het Litt Snobb.

Anonym sa...

fant mange kjoler der jeg òg, bare ikke på salg... så endte opp med nada ;)